17 Απριλίου 2017

Μέσα στο χρόνο

Κάποτε με κατηγόρησαν

Ότι αμφισβήτησα το Βούδα,

Τον Ερμή τον Τρισμέγιστο,

Τον Σωκράτη,

Όλους, έναν έναν.

Αλλά αν δεν το έκανα, δεν θα τους αποδεχόμουν. Όλους!

Δεν θα έβρισκα την αλήθεια, πέρα από την εξουσία.

Το σωστό, πέρα από το ψέμα.

Τον Εαυτό μου, πέρα από το εγώ μου.


Κάποιος θα βρεθεί να με κατηγορήσει

Για οτιδήποτε.

Όσα δεν ταιριάζουν με τη δική του αντίληψη σωστού/λάθους.

Και ο άνθρωπος, ως κοινωνία, δεν έχει αλλάξει ακόμα. 


Αυτός ο κόσμος είναι πολύ τεράστιος για τα μικρά μάτια του εγώ

Είναι πολύ πιο θαυμαστός και δίκαιος απ' ότι φαίνεται

Πολύ πιο μαγικός απ' ότι νομίζει η γραμμική λογική μας

Πιο ευφάνταστος από τη μεγαλύτερη φαντασία μας.


Οι λέξεις παραμένουν ανοιχτές προς κατανόηση.

Εργαλεία που χρησιμοποιεί το εγώ

Ή εκφράσεις μοναδικές που εκδηλώνει το Πνεύμα.


Δεν Τον γνωρίσαμε κάποτε, παρά μόνο ελάχιστοι. Κανέναν!

Γνωρίζουμε μόνο ό,τι αναγνωρίζουμε στον Εαυτό μας.

Η πραγματικότητα αλλάζει μόνο όταν αλλάζουν οι άνθρωποι...


Χριστιάνα Σοφία 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου